CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 21, 2009

25/4/2009 (sabtu)


pagi ni aku bangun awal, malam td aku x boleh tidur dgn lena, sekejap2 aku terjaga..aku berharap ini suma cuma mimpi tp kenyataan harus diterima walaupun pahit..aku bangun pukul 6 a.m..subuh hujan renyai2 sama spt hati aku dkala ini.lepas solat, aku sedekahkan Yaasin utk arwah..pagi ini cuaca redup dan tenang, mgkin setenang pemergian arwah menghadap Ilahi..Moga rohnya sentiasa dicucuri rahmat dan dtempatkan dikalangan org yg beriman...aku betul2 rasa kehilangan..hanya Allah je yg tahu perasaan aku ketika ini...arwah dikebumikan dkat pukul 10 pg..moga dirimu tenang disana, aku akan selalu menigatimu didalam doa..aku bersukur dpertemukan dgn insan sebaik dia walaupun sebentar cuma...aku selalu berharap aku akan bertemu nya didalam mimpi..walaupun cuma sekali..

0 comments: