CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 21, 2009

dia telah pergi buat selamanya...

24/4/2009
hari yang paling sedih dalam hidup aku, org yg aku sayang da xda lg didunia ini..terlalu sekejap dia hadir dalam hidup aku, ptg td aku kol banyak kali, tp dia tak angkat,dekat nak maghrib, abg arwah kol bgtau yang arwah da kat hospital selayang..dan kritikal, waktu tu aku jadi takut, takut kehilangan insan yg byk memberikan aku sokongan dan nasihat..dan perkara yg aku takuti itu terjadi juga...pukul 9.40 aku terima berita kematian syarifuddin, dari anak buah arwah, kemudian abg arwah dan last sekali kwn arwah..arwah sakit da smggu tp aku sangkakan cuma demam biasa, arwah meninggal kerana radang otak..aku seakan bermimpi rasanya, air mata da x tertahan lagi..aku x dpt menatap wajah arwah buat kali terakhir walaupun keinginan dihati utk balik ke kampung begitu mendesak..ketika ini aku sedang melalui mggu2 peperiksaan..aku seakan da xda semangat utk mengahadapi exam..3 paper lg...kawan2 aku, izan, zara, aza, aida, yani n jue sume dtg kebilik aku slps tau berita ni..dan kami bacakan Yaasin utk arwah beramai ramai..Ya Allah beratnya dugaan Mu..aku tak tahu macam mana aku nak lalui hidup ni tanpa dia...

0 comments: