CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 24, 2009

26/4/2009

hari ke3 tanpa syarifuddin,smlm aku rasa sedih sgt, rasa susah sgt nak terima akikat ni,,tapi aku kena kuatkan semangat, aku xleh cmni, nanti arwah x tenang disana..aku kena sabar mengadapi musibah ni..byk perkara yg bila aku ingat akan mengundang sedih dlm hati ni..dalam mggu lpas, aku x byk contact sgt dgn arwah, dan arwah x byk berborak d telefon, mgkin ketika itu arwah da x sedap badan,..aku lak ada la sekali merajuk dgn dia,,rase menyesal pulak..walaupunahadia sakit tp smpat jugak nak layan kerenah aku yg merajuk..tp 22 hb hr tu mmg kedengaran suara arwah mcm x larat sgt..arwah kata" jgn risau sgt ye, sy akan sentisa berusaha menjadi yg terbaik" aku smpat mintak maaf..kat arwah pada hari yg sama..kali terakhir aku dgr suara arwah adalah pd pg khamis..dia kejutkan aku subuh..aku terkilan sgt x dpt menatap wajah arwah buat kali terakhir..

0 comments: